Komplexní optimalizace webu a SEO
linkbuilding, copywriting, analýza klíčových slov… maximalizujte přínos z vyhledávačů Google či Seznam
Vytvořím funkční strategii, která pomůže Vaše klíčová slova dlouhodobě katapultovat na přední příčky ve výsledcích vyhledávání
Udělám revizi Vašeho odkazového profilu, projdu profily konkurentů, odstraním balastní a přidám nové relevantní odkazy
Pomohu optimalizovat obsah na webu – nejen z pohledu vyhledávačů, ale i z hlediska čtivosti, informační struktury, přehledu…
Nastavím Google Analytics 4, Cookies, klíčové události, konverzní měření a kompletní webovou analytiku
728 444 454
Jak probíhá spolupráce a platba za mé služby?
Platíte za výsledky
Má odměna se odvíjí od stanoveného cíle/výsledku nebo zisku, který Vám propagace pod mou správou vygeneruje
Měsíční paušál
Společně se domluvíme na měsíčním paušálu a nákladech, v rámci nichž budu spravovat a optimalizovat Vaše kampaně
Individuální řešení
Kombinace odměny za výsledek s měsíčním paušálem, platba za konkrétní úkony či platba dle hodinové sazby
Proč je důležitá optimalizace webových stránek?
SEO ( Search Engine Optimization ) je naprosto stěžejní činnost, kterou by se měl zabývat každý provozovatel webu i eshopu. Mít svůj web v popředí výsledků vyhledávání Seznamu či Googlu je velice důležité. Organic ( organické vyhledávání ) je jedním z pilířových zdrojů návštěvnosti i tržeb. Nelze se spoléhat jen na reklamy – když je vypnete, nejste vidět.
Neznám za 21 let praxe web, který by se bez předních příček v organickém vyhledávání obešel. Ať už vznikly jakékoliv mýty, SEO bylo, je a bude vždy velmi důležité.
Co se mi podařilo v rámci SEO u posledního projektu?
Optimalizace webu, SEO je spojena s těmito úkony:
Budování odkazového profilu, tzv. linkbuilding je pilířová činnost v rámci SEO. Cílem je vytvořit smysluplné odkazy na relevantních webech, které úzce souvisí s činnostmi, jimiž se zabýváte a které prezentujete na Vašich stránkách. Nejde o kvantitu, nýbrž o kvalitu. Odkazy by se měly tvořit smysluplně a na místech, kde se skutečně může pohybovat cílový zákazník.
- Tvorba nových odkazů a správa těch aktivních vč. odstranění ( distance ) od balastních, škodících linků
- Odkazy přes kvalitní katalogy, diskuzní fóra, PR články, cross-link odkazy, recenze, sociální sítě, blogy aj.
Rozbor a práce s klíčovými slovy je jednou z primárních činností, kterou by se měl zabývat každý majitel webu už před jeho spuštěním. Klíčová slova totiž reprezentují Vaši nabídku, produkty, i stěžejní informace o obsahu webu. A obsah je král – klíčová slova jsou jeho trůnem. Pracujeme s nimi na webu i v marketingu. A čím relevantnější a kvalitnější analýzu máme, tím budou mít vybraná klíčová slova větší přínos.
- Vybírám jen ta klíčová slova a long-taily, které pro Vaši prezentaci budou mít skutečně přínos ( z pohledu SEO i marketingu )
- Implementuji vybraná klíčová slova do nadpisů ( H1, H2, H3…) , podnadpisů, perexů, linků i metadat
Copywriting je marketingový text, který má za úkol podpořit prodej a co nejlépe popsat hlavní výhody výrobku či služeb, které nabízíte. Copywriter se tak musí lidově řečeno poprat nejen s klíčovými slovy, ale s veškerými technickými i odbornými výrazy a dát dohromady čtivý a obsahově vyspělý text, který zaujme a dobře odprezentuje nejdůležitější aspekty Vaší nabídky.
- Copywriting pro weby, eshopy i marketingové účely
- Tvorba a návrh reklamních hesel, call-to-action prvků, korekce současných textů
Spolupracuji se špičkovými copywritery a korektory. Nabízím možnosti copywritingu jak v českém, tak i anglickém a německém jazyce
Měření je základ, Google Analytics je měření – kdo neměří, nesleduje a neanalyzuje chování uživatelů na stránkách a dopad veškerých aktivit na prodej, návštěvnost a návratnost uživatelů, nebude nikdy správně profitovat. GA je základní kámen pro komplexní analýzu Vašich stránek. Získáváme zde kompletní přehled o zdrojích návštěv a tržeb, chovávání uživatelů, dopadu marketingu na vývoj webu apod.
- Nastavím a upravím všechny důležité aspekty k transparentnímu měření veškerých aktivit webu
- Propojím Google Analytics se všemi marketingovými nástroji, nastavím segmentace, filtrace, kanály, trychtýře a další
Jak posunout web ve výsledcích vyhledávání?
Získejte lepší pozice v Google či Seznamu – pojďme se soustředit na ta klíčová slova, která Vám přivedou cílového zákazníka
SEO nového webu
Máte nový eshop či webové stránky a chtěli byste provést analýzu klíčových slov a připravit podklady pro růst pozic ve výsledcích vyhledávání? Jste již jen krůček od toho, aby Váš web začal být vidět!
Analýza klíčových slov – není to o kvantitě, ale o kvalitě…vyberme společně ta klíčová slova, která přivedou Vašeho zákazníka
Vybuduji kvalitní a relevantní odkazový profil – nejen z pohledu SEO, ale i kvalitních zdrojů, které přinesou konverzi
Upravím textový obsah, nadpisy, metadata – vše, co čte vyhledávač i uživatel
SEO je proces, který se nedá nijak uměle urychlit, obelstít či „zakamuflovat“. Tapetování klíčových slov či velké množství odkazů na pseudowebech jsou minulostí. Dnes je méně více, jdeme-li cestou kvality. Optimalizace webových stránek je náročná disciplína, odměnou je však dlouhodobý přínos z vyhledávačů. A ty podplatit nelze…
Revize SEO
Patříte do skupiny osob či firem, kteří kdysi optimalizaci dělali, ale v poslední době na ni nemají čas a pozice ve vyhledávačích padají dolů, nebo jste optimalizovali nekvalitně a nyní Vás za to vyhledávač potrestal? Vtždy je čas udělat změnu – pojďme provést základní revizi a opět posunout web v organicu kupředu.
Revize klíčových slov, obsahu webu, metadat, nadpisů, sémantiky
Kontrola zpětných odkazů, odstranění balastních linků, přidání nových, kvalitních a relevantních
Komplexní analýza organického vyhledávání a chování uživatelů ze SERPu ( Search Engine Results Page )
Ať už je SEO v dobré či špatné kondici, vždy je prostor jej posunout ve výsledcích vyhledávání výše. Konkurence nikdy nespí a vyhledávací dotazy se neustále vyvíjejí, mění a vznikají nové. Buďte na to připraveni včas!
Reference v marketingu a SEO
Kde všude jsem zanechal stopu či v rámci jakých projektů ji můžete aktuálně vidět?